BŐRÁPOLÁS - L'ORÉAL ÚJDONSÁGOK A POLCOMON

A mai bejegyzésben két újdonságot szeretnék megosztani Veletek bőrápolás témában. A bőrápolási rutinban tudom, hogy többnyire ragaszkodnom kellene a termékekhez hosszú távon (nyilván évszakváltozásnál ez változik), azonban imádok új termékeket kipróbálni, állandóan valami újdonságot tesztelek. Mostanában csak ámulok és bámulok, hogy mennyi dekorkozmetikum és bőrápolási termék kerül a drogériák polcaira a L’Oréal-tól.

Már korábban is említettem Nektek, hogy eléggé szkeptikusan álltam a drogériás arckrémekhez, tonikokhoz stb. ,valamiért úgy gondoltam, biztosan kipattogok tőle és utálni fogja a bőröm. Szépen lassan elcsábultam egy-két újdonságra és egyre több drogériás kozmetikumra ruháztam be.

A mai bejegyzés két fő sztárja a L’Oréal Sugar Glow Scrub és a Nutri-gold pünkösdirózsa kivonatos arckrém. Mindkét terméket a márciusi DM active beauty kuponakció keretében 50%-os kedvezménnyel szereztem be, ami azt jelenti, hogy durván 2800 forintot fizettem a 2 termékért.

Májustól az Active Beauty program egy picit átalakult, az alábbiakat érdemes tudni a módosult rendszerről:
  • Az active beauty kártya nem szűnik meg, csupán egy másik kártyát tudtok használni ezentúl a fizetésnél. Ezt az új kártyát már a DM drogériákban  azonnal a helyszínen, valamint online is lehetőségetek van beszerezni.
  • Az átalakult rendszerről: A vásárlás után ugyanúgy pontokat kapunk, mint korábban, azonban ezeket a pontokat (200 pont után) felhasználhatjuk a vásárlásunk végösszegéből.
  • Természetesen nem maradunk szuper ajánlatok nélkül sem, személyre szabott kedvezményekkel kedveskednek nekünk továbbra is, ezeket a kuponokat a saját online felületünkön érhetjük el.




A L’Oréal új arcradírjait biztosan láthattad már, hiszen minden második Youtube vagy TV reklám ezekről a termékekről szól, szó szerint minden oldalról eljutott a fogyasztó társadalomhoz a marketing. Az elmúlt időszakban nagyon megkedveltem a márka kozmetikumait, így nagy reményekkel kezdtem el tesztelni ezeket a termékeket is.

L’Oréal Sugar glow scrub

Az első benyomásom abszolút pozitív volt a termékről, kifejezetten tetszett az üveg tégely és a külső dizájn, egészen kellemes és drága hatást keltő (tudom, nem mintha ez kifejezetten fontos lenne). A csomagolásról ennyit, maga a kiszerelés 50 ml-es, nem spórolták ki a tégelyből, szinte teljesen szintig van töltve az üveg. A második benyomás számomra az illat volt, számomra erősen dominál a gyömbér illat, azonban nem tolakodó vagy mű érzetű. Az összetevői is szépek: 3 különböző cukor mellett, kókuszolaj, acai por, szőlőmagolaj és monoiolaj segíti a bőrünk szépségét. A fizikai radírokról megoszlanak a vélemények, személy szerint én néha napján használom, és jól esik a bőrömnek. Plusz még egy pozitívum: szuper ajakradír is! Próbáljátok ki bátran!


Használata:

Kisebb, kb. diónyi mennyiség elegendő az egész arcra. Finoman masszírozzuk a bőrünkbe egészen a cukor elolvadásáig. Langyos vízzel leöblítjük az arcunkat, ezután garantált a pihe-puha baba pofi.

Az ára a DM drogériákban kb. 2990.- forint.

L’Oréal Paris Nutri-gold tápláló nappali arckrém

Ezt a krémet én éjszakára használom, mivel a kombinált bőröm nem nagyon szereti a testesebb krémeket nappalra. A külső dizájn itt is ugyanaz, üveg tégely és finom, letisztult külső. A kiszerelés szintén 50 ml. Ez a termék alapból akciós volt, ha jól emlékszem 2990 forintról 2500 forintra volt leértékelve és ebből még lejött az 50%-os kedvezmény. A krém pünkösdirózsa kivonattal gazdagított, amely táplálja a bőrt, ragyogóvá tesz és kiemeli az arcszínt. A kiemelést úgy képzeljétek el, hogy maga a krém egy enyhén rózsaszínes csillogó krém, ami felvitel után úgy viselkedik, mint egy ragyogást fokozó primer. Normál/száraz bőrre nagyon javaslom a használatát nappalra, tényleg nagyon szép egészséges összhatást érhetünk el már magával a krémmel is. Éjszakára ez a krém zseniális, viszonylag lassan szívódik fel, nincs ragacsos/kellemetlen érzet utána. Reggelre puha a bőröm, nem okozott (nekem!) irritációt vagy bármilyen bőrproblémát.


Összességében mindkét terméket őszintén ajánlom, akció keretén belül pedig már tényleg kifejezetten megéri kipróbálni. A bőrradír nem túl erős, kellemes a használata. A krémtől én egy kicsit tartottam, de rendkívül bejött és ezt is csak ajánlani tudom. Ha egy olcsóbb kategóriájú jó hidratálót keresel, ami egyébként még egy szuper ragyogást fokozó primernek is tökéletes, akkor mindenképpen próbáld ki!


Remélem segíteni tudtam a tapasztalataimmal, jó kenegetést!



Szandi

Népszerű bejegyzések