PARFÜMAJÁNLÓ SZOMBAT: HER SECRET TEMPTATION


Gyakran előfordul veletek is, hogy bementek egy drogériába céltalanul és tuti, hogy valamivel a táskában távoztok? Pár hónapja, amikor a DM-ben  jártam pontosan így jártam. Céltanul, fáradtan bementem munka után egy DM-ben és az összes osztályon szétnéztem, hogy milyen újdonságokat hoztak be és milyen akciók vannak. Ennek az útnak az eredménye az egyik kedvenc új parfümöm: Antonio Banderas Her Secret Temptation EDT.

Őszintén bevallom, hogy nem volt tudomásom arról, hogy Antonio Banderas már női parfümöket is a piacra dobott, ha jól emlékszem 3 vagy 4 női parfüm is volt a márkától. A Her Secret elsőre belopta magát a szívembe, azonnal beleszerettem az illatába. Többnyire inkább a fás, fűszeres illatokat részesítem előnyben, van egy-két édeskés parfümöm is, azonban a Her Secret típusú parfümöket érzem igazán tökéletesnek a bőrömön.
A leírás alapján ez a parfüm egy virágos-orientális parfüm a következő illatjegyekkel: rózsabors, neroli, rózsa, jázmin, írisz, pacsuli, pézsma, borostyán és cukornád. A parfüm külső csomagolása szerintem szép lett, egy szív alakú üvegcsébe zárták a parfümöt, a külső dizájn igényes, nincs olcsó hatása. Apropó az ár, szinte mindenhol akciósan látom karácsony óta, a Müllerben és a Rossmann-ban is kapható, a teljes ára 7 ezer forint körül mozog. Jelenleg szerintem mindenhol 50%-os kedvezménnyel vásárolható meg.
Mennyire tartós? Reggel indulás előtt szoktam általában magamra fújni belőle és ebéd körül még mindig érzem az illatát magamon. Különleges alkalmakra nem ezért a parfümért nyúlnék, de a hétköznapokra teljesen ideális választás.
50 ml-es kiszerelésben kapható. Ha egy tartós parfümöt keresel, és nem szeretnél érte több tízezer forintot fizetni, akkor ez a 3499 forintos parfüm szuper választás lesz.




Szandi


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések