ÁPRILISI KEDVENCEK: L'Oréal, Ziaja, Schwarzkopf, Zewa, Dove


Eszméletlen, hogy milyen gyorsasággal eltelt az április és máris beköszöntött a május. Áprilisban rengeteg terméket sikerült kipróbálnom, köztük kedvencek és kevésbé kedvenc termékek is lapultak. A mai bejegyzésben az áprilisi kedvenceket szedtem össze Nektek, amely vegyesen tartalmaz hétköznapi életmentőket, bőrápolási/hajápolási termékeket is.

Számomra nélkülözhetetlen egy jó dezodor, főleg a hőségben. A magabiztos megjelenésben is erős támogatást nyújt, hiszen nem kell aggódnom a kellemetlen szagok vagy foltok miatt. Az áprilisi egyik kedvencem a Dove Maximum Protection Original clean krémdezodor. Az illata teljesen semlegesen, imádom a krémes állagát, ez a dezodor biztos, hogy nem fog porladva eltűnni a helyéről. Egész napos rohanásban is maximális védelmet nyújt. Pozitívum a tekerős kiszerelés, könnyű és kényelmes az adagolás. Egyetlen negatívuma, hogy gyorsan elfogy és kb. 1300 forint az ára a DM-ben.


A Zewa Protect 10 db-os kéztörlőkendő kompakt méretének köszönhetően a kisebb méretű táskákban is elfér. Bárhol jól jöhet, ha a szabadban vagy épp olyan helyen vagy, ahol nem tudsz kezet mosni. A 10 darabos kendő kb. 400 forintba kerül a DM-ben.  Nálam nagy kedvenc lett! 


A Ziaja kecsketejes krémtusfürdő az egyik legkedveltebb tusfürdő a Ziaja márka kínálatában. Az illata kellemes, igazából inkább semleges. Állaga krémes, azonban mégis tökéletesen habzik. Nem okozott irritációt és a száraz bőrömet is jól hidratálta.  Az 500 ml-es kiszerelés kb. 1000 forint és a DM drogériákban is megvásárolható már a Ziaja márka egyes termékei. Szuper ár és minőség!

Egy másik nagy kedvenc volt a Schwarzkopf Essence Ultime Amber + Oil Anti – Breakage hajpakolás. Ezt a hajpakolást érdemes kipróbálni. Az illata egyszerűen mesés és az eredmény is tökéletes. Én mindig a zuhanyzóban tartottam, kb. 5 percig volt a hajvégeimen, majd hajszárítás után érezhető volt a puhaság és a csodás illat. Teljes áron egyébként egy picit drága, mivel nem nagy túl nagy a kiszerelés, mindössze 200 ml és kb. 1900 forint.


Micellás vizek háza táján már végtelen lehetőségeink vannak. Még a karácsonyi leárazások után ruháztam be a L’Oréal Paris micellás vízre. Remekül eltávolítja a sminket, nem okozott irritációt és még pattanásokat sem. A kombinált/normál bőrre való verziót vettem meg, a DM-ben kb. 1800 forintba kerül, ami szuper ajánlat, hiszen elég nagy, 400 ml-es kiszerelésben árulják. Teljesen véletlen, hogy mindent a DM-ben vettem, de mindenképpen szeretném feltüntetni Nektek, ha kipróbálnátok valamelyik terméket.

Az utolsó áprilisi L’Oréal kedvencem nem más, mint a L’Oréal Paris Extraordinaire arctisztító tej. A teljes arcomra nem szeretek tejet használni, azonban a makacs szemfesték eltávolításához tökéletes. Sajnos szerintem ezt a terméket már kivonták a forgalomból, egy akció keretén belül kb. 800 forintért vettem egy pár hónappal ezelőtt. Sajnáltam, hogy elfogyott, igazán jól elbánt a makacs szemfestékkel. Helyette az új Nivea Micellás gél szemfestéklemosót tesztelgetem.




Jól telt a hosszúhétvégétek?



Szandi


Népszerű bejegyzések